REKLAMACE

 

Kupující je povinen dodané zboží zkontrolovat bez zbytečného odkladu po dodání a neprodleně informovat prodávajícího o zjištěných vadách.

Kupující má právo uplatnit si u prodávajícího nároky z vad zboží pouze na zboží, které vykazuje vady, které existovaly v době dodání zboží kupujícímu, vztahuje se na něj záruka a bylo zakoupeno u prodávajícího.

Záruční doba je 24 měsíců a začíná běžet dnem, kdy kupující zboží převezme. Veškeré reklamace musí kupující uplatnit nejpozději do konce záruční doby. V oznámení o reklamaci musí být popsány zjištěné vady zboží a musí zde být uvedeny informace potřebné k identifikaci kupujícího, doklad o koupi reklamovaného zboží spolu s číslem objednávky.

Reklamní dopis spolu s vadným zbožím zašle kupující, resp. osobně doručí na adresu Cichlid Fuljers, s.r.o., Petrovice 608, 01353 Petrovice.

Prodávající vyřídí reklamaci (tj. sdělí kupujícímu, zda reklamaci uznává jako důvodnou, nebo ne) bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.

V případě, že:

  • se jedná o vadu odstranitelnou, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna bez zbytečného odkladu resp. právo na výměnu věci. Kupující bere na vědomí, že prodávající je oprávněn namísto odstranění vady vyměnit vždy vadné zboží za bezvadné, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné obtíže.
  • se jedná o vadu neodstranitelnou, která brání tomu, aby mohlo být zboží řádně užíváno, má kupující právo na výměnu věci nebo právo od smlouvy odstoupit
  • se jedná o vadu neodstranitelnou, která ale nebrání tomu, aby mohlo být zboží řádně užíváno, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny
  • se jedná o vadu odstranitelnou, ale kupující nemůže pro opětovně se vyskytnutou vadu po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat, má kupující právo na výměnu zboží nebo právo od smlouvy odstoupit

Kupující bere na vědomí, že prodávající neodpovídá za vady zboží, které byly způsobeny v příčinné souvislosti s jednáním nebo opomenutím kupujícího.

Informace o průběhu vyřizování reklamace prodávajícím může kupující získat na adrese cichlid@cichlid.sk.

Kupující odesláním objednávky prodávajícímu potvrzuje, že si reklamační řád přečetl a v celém rozsahu s ním souhlasí a zároveň potvrzuje, že byl řádně informován o podmínkách a způsobu reklamace zboží včetně údajů o tom, kde lze reklamaci uplatnit, ao provádění záručních oprav v souladu s ust. § 18 ods. 1 zákona č. 250/2007 Z . z. o ochraně spotřebitele ao změně zákona Slovenské národní rady č.j. 372/1990 Zb. o přestupcích ve znění pozdějších předpisů.

Poškození zboží při přepravě kurýrem, případně poštou nahlaste mailem, telefonicky, SMS nejpozději 24 hodin po jeho převzetí!

Poškození zboží, která budou nahlášena dodatečně, nebudou uznána!

Orgán dozoru:

Inspektorát SOI pro Žilinský kraj

Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1

Odbor výkonu dozoru

tel. č. 041/763 21 30, 041/724 58 68

fax č. 041/763 21 39

Nárok na uplatnění záruky u prodávajícího kupujícímu zaniká:

  • nepředložením záručního listu, příslušenství nebo dokumentace zboží
  • neoznámením zjevných chyb při převzetí zboží
  • uplynutím záruční doby zboží
  • mechanickým poškozením zboží způsobeným kupujícím
  • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozenému prostředí
  • neodborným zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží
  • poškozením zboží nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci
  • obecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy platnými v SR
  • poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami
  • poškozením zboží náhodnou zkázou a náhodným zhoršením
  • neodborným zásahem, poškozením při dopravě, poškozením vodou, ohněm, statickou či atmosférickou elektřinou nebo jiným zásahem vyšší moci
  • zásahem do zboží k tomu neoprávněné osoby

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích částí) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku tedy nelze považovat za vadu a nelze ani reklamovat.

FORMULÁŘ:

1. Reklamační formulář internetového obchodu www.akvariumonline.sk,

 

jejíž provozovatel je firma Cichlid Fuljers s. r. o.,Petrovice 608, 01353 Petrovice, Slovenská republika, IČO: 48016527, DIČ: 2024181896, IČ DPH: SK2024181896

 

 

Zákazník:

Jméno a Příjmení:

Adresa:

Číslo účtu /v IBAN/:

Telefon, email:

Předmět reklamace / Specifikace, množství:

………………………………………………………………………………………………………………………………….

Doklady o koupi:

Faktura:…………………………………ze dne

Pokladní doklad: :…………………………………ze dne

Objednávka číslo: :…………………………………ze dne

Jiné:………………………………………

Popis vad:

Požadovaný způsob vyřízení reklamace:

  1. Oprava, odstranění vad
  2. Sleva z ceny
  3. Výměna zboží
  4. Odstoupení od smlouvy

Svým vlastnoručním podpisem potvrzuji, že všechny údaje v reklamačním formuláři jsou pravdivé a úplné, byl jsem obeznámen s reklamačním řádem společnosti.

 

Dne:

Podpis zákazníka:

Vyjádření prodávajícího (vyplňuje prodávající):

 

Na základě výše uvedených informací jsme přijali Vaši reklamaci zboží. Vámi uplatněná reklamace byla vyřízena následovně:

 

– Vyměna zboží:

 

– Oprava zboží:

 

– Vrácení peněz:

 

– Sleva z kupní ceny:

 

– Jiné:

 

– Nebyla uznána/ Na základě odborného posouzení ze dne

 

 

Reklamace byla doručena dne:

 

Reklamace byla vyřízena/zamítnuta dne:

 

Reklamaci vyřizoval/Jméno a příjmení:

 

Pokud byla reklamace zamítnuta, můžete se obrátit o provedení odborného posouzení na:

 

 

Číslo reklamace: